Kalite Politikamız (Özel Ümit Hastanesi)

Kalite Politikamız

  • Uluslararası standartlara uygun olan hastanemizde; yönetmelikler çerçevesinde herkesin hakkı olan sağlık bakım hizmetini, hasta memnuniyetini de dikkate alarak zamanında sunmak,
  • Çalışanlarımızın sağlığına ve iş güvenliğine önem vermek,
  • Takım çalışmasını ve ekip ruhunu geliştirmek,
  • Tüm çalışanlarımızla birlikte; beceri, deneyim ve bilgilerimizi artırabilmek için eğitimlerle kendimizi yenileyerek geliştirmek, hizmetlerimizi yerine getirirken çevreye saygılı ve koruyucu olmak her ÜMİT’linin temel ilkesidir.

Müşteri Memnuniyeti Kalite Politikası

Herkesin hakkı olan sağlık bakım hizmetini sunarken, hasta memnuniyet merkezli olarak; Sizlerin iletişim kanallarını kullanarak bizlere ilettiğiniz paylaşımlarınızı, gizlilik politikası ile kayıt altına almak, objektif şekilde değerlendirmek, her aşamada sizleri bilgilendirmek, ihtiyaç ve beklentilerinizi yasal çerçevede karşılamak, önerileriniz doğrultusunda sürekli iyileştirmeler yaparak gelişmek, paylaşımların değerlendirme ve sonuçlandırma aşamaları karşılığında hiçbir ücret talep etmemek Özel Ümit Hastanesi ilkelerindendir.

Misyonumuz

Sağlıklı ve ÜMİT’li yarınlarınız için varız.

Vizyonumuz

Tüm halkımızın, hastalıkta ve sağlıkta yaşam ortağı olmak istiyoruz.

Değerlerimiz

  • İnsan Odaklılık
  • Etik değerlere uygunluk
  • Toplumsal yararlılık
  • Güvenirlik

Akılcı İlaç Kullanımı Politikası

Özel Ümit Hastanesinde ilaç ancak doğru kullanılırsa etkilidir anlayışıyla;

  • Kimlik tanımla ve doğrulama ilkesine bağlı kalarak, doğru hastaya doğru ilaç vererek,
  • Alerji durumunu sorgulayarak,
  • Hekimin order ettiği ilacın doğru anlaşılması, dozu ve saatinin uygun olarak hastaya vererek,
  • Uygulama yolunun doğru yaparak,
  • Hastalığın tedaviye cevap verdiğinin takip ederek,
  • Yan etkilerin izleyerek,
  • İlaç –gıda, ilaç- ilaç etkileşimlerinin göz önüne alarak,
  • İlaç envanterinin doğru tutarak,
  • İlaçlara sadece yetkili kişilerin ulaşmasını sağlayarak,
  • Hasta tarafından kabul edilmeyen, erken taburcu veya hastanın ex olması nedeniyle kalan ilaçların tekrar eczaneye kayıt altında geri göndererek ilaç maliyetinden tasarruf ederek,
  • Acil durumlarda ve nöbetlerde ilaç ihtiyaçlarına kontrollü bir şekilde cevap vererek,
  • Çalışan faktörü hatasının azaltıp hasta güvenliğini garantileyerek güncel tanı ve tedavi kılavuzları ışığında hastanın tüm bu ihtiyaçlarını elimizdeki imkan doğrultusunda karşılamayı istiyoruz.

Organizasyon Şeması

 

Kalite Yönetim Birimi Organizasyon Şeması

 

(0222) 335 03 35 7/24 bize ulaşabilirsiniz.